Kızlar merhaba dün hafif su gelmişti diye bugün doktora gittim doktor herşeyin normal olduğunu rahmimde de bi aciklik olmadığını söyledi içim rahatlamıştı daha 8 saat önce doktordaydım az önce akıntının içinde hafif kırmızı biseyler gördüm akıntıyla beraber geldi peceteye 19+3 haftamdayım böyle bisey yaşayan var mı acaba