Melekanne2606 Kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran var mı ? Herhangi bi yan etkisi var mı ? Haftaya vurulucam bende merak ediyorum
Aloneanqel Melekanne2606 kan uyuşmazlığı olduğu nasıl anlaşıldı canım bana hiçbir test yapılmadı 28+2 yiz
ovgu Aloneanqel sizin kan grubunız negatif eşinizin pozitif ise kan uyuşmazlığınız var demektir..bizde de kan uyuşmazlığı var 16 haftalığım doktorum sadece doğumdan sonra bir iğne yapacağını söyledi
Ebru1520 Bi yan etkisi Yok 28 haftalik ken vurdu eve ve dogumdan sonra vurdular Bu 2. hamileligim yine vurulcam
minidior Benim kan grubum pozitif esimin negatif doktor bisey demedi henuz erken mi acaba ondan mi demedi? 14+2 yim
Melekanne2606 minidior Siz pozitifseniz eğer kan uyuşmazlığı olmuyor diye biliyorum eğer anne negatif baba pozitif ise kan uyuşmazlığı oluyor benim negatif eşimin pozitif mesela o yüzden haftaya iğne olucam 28.haftam olmuş olcak
Kralice23 Ben vuruldum kalcadan vuruluyor korkulcak hic birsey yok. Yan etkisi falan kesinlikle yok :) Ben A negatif esim B pozitif 🤷♀️