Merhabalar Hanımlar
28+1 günlük hamileyim . 3 gündür iç çamaşırımda ıslaklık görüyorum ara ara oluyor . Terlememi akıntın mı yokaa amnios sıvısımı bilemiyorum ilk gebeliğim . Başına böyle bır durum gelen varmı yada tecrübeli anneler bilgilerini paylaşırsalar sevinirim . Amniyotik sızıntı testten yapıcagım duruma göre doktoruma gitmeyi düşünüyorum erken doğum olmasından korkuyorum bütün yavrularımız saatınde vaktinde gelirler inşAllah🤲🏻🤲🏻