Kızlar 35+2 yüm normal kontrole geldim hasteneye bugün doktor nst istedi ve nst de sancım tavan çıktı ben şok 😳 hissetmiyorum benim sancım yok desemde çatala çıktım ebe açıklığım varmı diye baktı açıklığın yok çatın müsait dedi ve yatışım yapıldı iki serum ve ciğer gelitirici vuruldum hiçbir şekilde ağrı acı vs hissetmiyorum 🥺 erken doğum olurmu ya yaşayan varmı bu sancı niye oldukine 😑