aybkkra Gulbahar3535 ben yaptırdım. Kilom fazla olduğu için doktor zorunlu gördü. Zararı olduğunu düşünmüyorum gerçekten yediğimiz çoğu tatlıdan daha az tatlıydı içilen şey. Sadece aç karnına içtiğim için biraz midem bulanmıştı.
gulbahar0505 Gulbahar3535 Biran sizi kendim sandım işimden dolayı ben ne zaman böyle bir post açtım dedim kendi kendime 😀😀
Gulbahar3535 aybkkra ben tatlı olarak tad almadm sadece ekşi gibi geldi hemen içtim zaten ama diyestisyene yönlendirdi beni
Gulbahar3535 ssnnmmm herkes zararlı diyor ama ben içtikten sonra hiç birşey hissetmedim kusma ya da tansiyon düşüklüğü yaşayanlar olmuş ama ben de hiç birşey olmadı.
Melekanne2606 Gulbahar3535 Ben diyetisyene gitmedim kendim diyet yapıyorum dikkat ediyorum pilav makarna tatlı yemiyorum ekmek yemiyorum