Bende 1 sene once kimyasal ilacla attim bebegimi temizlemek icin kurtaj yaptilar tabiki ama 1 sene oldu hala hamile kalamadim dhea hormonum yuksek cikmasina ragmen daha bi ilaca baslamadi doktor insallah persembe gunu yeni bi doktora gidecegim umarim aralik ayi guzel haberlerle gelir 😏