Anneninfikirleri Sezaryen sonrası öksürme hapşırmada neler yaptınız çok kötü ağrı oluyo dikişler açılıyor mu ve öksürmemek hapşırmamak için bi yol var mı?😢
ecembugra53 Anneninfikirleri olduğumda öksürürken tutuyordum orayı cnm hemşire demişti benim estetik gibi kapalı oldu dikil içten eriyen dikiş onun için sıkıntı çekmedim cok şükür
atescan27 Anneninfikirleri cnm apandisit ameliyatı olduğumda yaşadım öksürük hapşırık o yüzden anlıyorum seni vitamin al iyileşmeye bak tutma kendini hapsir çok sarsmamaya çalış kendini
ecembugra53 Anneninfikirleri orayı tutarak öksür canm sıkma kendini tuvaletibi yaparken de ıkınma fazla şakın dikkat et kendine