Kızlar merhaba ben üçüncü sezeryanımı 11 ay önce yaptım ve doğumda tüp ligasyonu işlemi uygulandı yani tüplerimi bağlattım daha 24 yaşındayım fakat bu ay 13 gün oldu daha regl olmadım tüplerimin bağlı olmasına rağmen hamile kalmış olabilir miyim doktordan randevu aldım ancak böyle bir durum yaşayan oldu mu merak ettiğim için burayada yazmak istedim