Merhaba Hanımlar,bugun ikili teste gittim.Ultrasonda bebegin burun kemiği göründü.Ensesi de cok ince cıktı.0.09 mm doktor bile cok cok düsük dedi.Kan testi verdim bir hafta sonra cıkacakmıs.Ama doktorum ilk gorusmemizden beri serenity testini öneriyor.İzmir Genetik diye bir yer.Aradım fiyat aldım 3000 dediler.Sizce yaptırmalımıyım?Herhangi bir sorunu yok cok sükür bebegimin ama muallakta kaldım.Fikirlerinizi paylasırsanız sevınırım🙏🏻