minik_kalbim Sabah uyandigimda çok dönmektenmi ne ağrı hissediyorum karnimda boyle biraz sancı gibide diyebilirim 😏 bide idrar yaparken baski hissediyorum bunlar normal mi sizce ? Bu arada 25 haftalığım….
Frdglp minik_kalbim evet canim 29 haftaya giricem yatarken bacak agrim idrar yaptiktan hemen sonra asagimda baski hala var
Mavis06 minik_kalbim aynı sorunlardan bugün doktora gittim enfeksiyon çıktı. Eğer sürekli geçmeyen ağrı olursa doktora gitmeni tavsiye ederim
ozlem-06atli minik_kalbim Enfeksiyon olabilir. Bebek idrar torbanızın üstünde olabilir. Bence doktorunuza gidin muayene olun. Ancak böyle kesin sonuç alabilirsiniz. Ben de o haftalarda sık idrara çıkıyordum ve baskı hissediyordum.Oğlum idrar torbamın üstüne yerleşmiş. 😊
Minikjelibonum minik_kalbim benmde öyle makatada vuruyor ağrı bugün karnımda taş gibi yarın doktoru arıcam
Smmom95 Ben 20. Haftadayım 2 gündğr benimde idrar yaprken karnımda ağrı oluyo neden oluyo anlam veremedim