fatmadenizyldz Kızlar çatlama iğnesinin 16 . günü bugün ve yine negatif 2 yumurta oluşup çatlamştı ultrasyonda takip edildi umudum kalmadı artık 😔 hala umut varmı yokmu
mercimeginanne fatmadenizyldz daha yolun başı çatlatma iğnesi cnm hemen karamsar olma. Bu olmazsa aşılama olur. Aşılama olmazsa tüp bebek olur. Vardır bir zamanı. Ben neler neler denedim 3 yıl boyunca. 4. Yıl evlilik yıldönümümde tüp bebekle gebe kaldığımı öğrendim. Ama hiç pes etmedim elbet olcak dedim. Pozitif düşün pozitif olsun. Hakkınızda hayırlısı
Dilekyc fatmadenizyldz kuzum bugüne kadar o kadar çok tedavi gördüm ki 10 yıl çocuğumuz olmadı gitmediğim Doktor kalmadı çatlatma iğnesi aşılama hepsini denedim hiçbir şey olmadı En son tüp bebek yaptıracaktım tedaviye Biraz ara verdim vücudum rahatlasın diye tedaviyi bir bıraktım hamile olduğumu öğrendim Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın
Dilekyc fatmadenizyldz yani Umudun bittiği yerde mucize oluyor o da Allah’ımın mucizesi inşallah Sana da hayırlı sağlıklı evlat nasip eder
Ftmgl12 Bende 3 ay femara ve çatlatma iğnesi kullandım ama olmadı eşimdede bendede bir sorun olmamasına rağmen. Gerçekten sabır tükeniyor bu ay hsg çekileceğini söyledi doktorum.
Dilekyc Hiç bir sorunum yokken hamile kalamadım tedawiyi bırakınca hamile olduğumu öğrendim mayıs ayında şimdi 8 aylık hamileyim yani demem şuki wakti gelmeden çiçek açmazmış sabret Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲