mimar_anne Merhaba hanımlar, yarın dr kontrolüm var 6+2 oluyoruz bebeği görme ve kalp atışlarını duyma ihtimalim yüksek mi 🙏🏼 Sizler kaçıncı haftada gördünüz
Nuray23 mimar_anne allah nasip ederse gorursunuz. Duyma ihtimaliniz de var. Ama duyamazsanizda endiselenmeyin belki bir kac gune daha ihtiyac olabilir😊 ben 6+6da duymustum. Hakkinizda hayirlisi olsun