Ozayy yukarı link bıraktım kücük şisede hazır mamalar var büyük kutu ihtiyac halinde alma taraftariyim o kucuk şişeyi de doktorum önerdi ondan al cantanda 1 tane dursun dedi ve arkadasim devlette dogum yaptı o kucuk şişede verdiler ilk günü atlatmak icin kucuk yeterli olur süt gelirse buyuk kutu cöp olur cevremde bebegi olup kullanan biride olmadigi icin alıp birinede veremem diye kucuk şişede almak istiyorum 🌸