Kvsr-klm üzülmeyin gayet normal ben de 19+4 gibi hissetmiştim her hamilelik kendi içinde farklıdır,hissetmeniz yakındır. Genelde 19-20 den sonra hissediliyor. Önce pıt pıt seyrime gibi olur 24ten sonra da tekmeler başlar benim öyle olmuştu ☺️ Sağlıkla gelsin inşallah 🌸