Gülüyorum çünkü korkarken şimdiden 3 kez oldum😂dahada olurum büyük ihtimal kasılmalarım var çünkü iki kere acilde bugün de kontrolde kasılmalarım olduğu için çatı muayenesi oldum çok hafif yandı sadece oda mantar oluşmuş vende o yüzden galiba korkulacak kadar değil di olacaklar içiniz rahat olsun ☺️ 33+3 günlüğüm bu arada normal de bu haftada yapılmıyor galiba