Merhaba arkadaşlar
33.2gunluk hamileyim. Doktor muayinem 7gun aralıklarla sürüyor. Bebeyimin cekisi bugun doktorta idim 1.650 soyledi doktorum. Bebeyim cekisi haftasina gore 31.hafta bebeyin kilosunda.doktorum dedi ki 37ci haftasinda bebeyin kilosu dayanırsa bebeyi sezeryanla almaq durumunda kalacik. Bu durum başına gelen anne adaylari varmi aranizda haftasina gore bebeyimin kilosu cok az. Tedavide de gordum doktorum elinden geleni yapıyor. Ama kilo alimi cok zayıf.. Yemek icmekeyime de dikkat ediyorum.