Nuranemre Evet kızlar bugun 38+1 olduk ıkıncı gebelıgım cuma günü için yatışım yapılacak çok heycanlıym
Fatos_bk Belki benimde cuma sezeryan olacak. 37+1 olduk bugün. Heycandan çok korku var. Hem kendimi normal doğuma hazırlamıştlm hemde ilk doğumum olacak😬