Arkadaşlar hep derler ya bir şey yediğinde vücuduna dokunma bebekte leke olur diye başına gelen var mı? Şuan 12 haftalık hamileyim çok dikkat etmeye çalışıyorum ama unutuncada ister istemez olur illa ki geçen gün alnımda ufak bi leke vardı ama nasıl olduğunu hatırlamıyorum. Başına gelen var mı ? Paylaşır mısınız?