Sema94 Merhabalar hamilelikte şeker ve tıroid im yüksek çıktı herhangi bi sıkıntı yaratır mı hamilelik süresinde bebeğe??
Elfynsmr Sema94 troid için ilaç takviyesi gerekebilir doktorunuz dahiliyeye yönlendirecektir zaten. Şeker içinde diyet öneriliyor
Sema94 Tıroid için bi ilaç verdi onu kullanmaya başladım endokrine gönderdi ama şuan hamileliğin çok başlarında olduğum için hemen şeker falan cıkması bilemedim birde ailemde kimsede yok şeker
Seyma-bagli Sema94 olabilir canım hamilelikte oluyor benim hem kilom fazla hem aile de var bende o yüzden cıktı sonradan kaybolur diyolar bakalım inşallah geçer