eti ultrasonda baktılar 4 mm büyüklüğünde taş ve 1mm büyüme vardı üroloji doktoru ise tomografi falan çekemediğimiz için sadece toz bi ilaç vericem dedi (monurol şase) kadın doğumcu da bol su içmemi söyledi 36. Haftama girmek üzereyim su içtikçe ağrı olmuyor tek çare bu sanırım