Merhaba güzel anneler kontrole gittim ve doktor kesenin yanında büyük boşluk olduğunu söyledi ikiz gebelik olabilir ilerleyen zamanda belli olur dedi eğer ikiz değilse ikili testte çıkar dedi ne olduğu bilinmiyor ama sorun değilmiş yani ikiz değilse kendiliğinden yok olacakmış böyle bsey olabilir mi anlam veremedim sonradan ikiz görülebilir mi ?