Yanı ılk 13 hafta bel agrım kuyruk sokumu agrısı kasık agrısı yasadım onu dısında ıyı gectı cok sukur tabı arada agrılarım var bel sırt ama cok degıl ılk 3 ay cok dıkkat ettım genelde yattım dınlendım hıc bır ıs yapmadım sımdı hersey yapıyorum erken dogum rıskı olabılıyor progestan kullanıuorum hamılelıgın basından beri magnezyum bıde ınsallah 38 haftaya kadar dayanır saglıcakla gelsınde artık ne zaman olursa ınsallah sızde en kısa zamanda yenıden sorunsuz bır hamılelık gecırırsıbız