Fatmalpay bende 4 aydır kullnıyorum canim clexane. Basından beri karnimdan vuruyor eşim. Doktoruma sordum kol ve bacak nasil olur diye olur ordan da ama morarma ve şişme daha fazla olur göbeğe gore dedi. O yüzden hiç cesaret edemedik bacak ve koldan yapmaya. Şuanda benimde göbeğimin sağ tarafı yumurta gibi sis o yüzden soldan vuruyoruz. Allah yardımcımız olsun doguma kadar sabir 🙏🤗