Merhaba. 40+1 deyim. Doktorum yarın suni sancı vererek doğumumu başlatacaktı. Özel bir hastaneden paket yaptırmıştım gebeliğimin başından beri gidiyorduk. Eşim dün covid testi yaptırdı kayınvalidem ile birlikte. Kayınvalidem doğumum için gelmişti başka şehirden. İkisi de pozitif çıktı dün gece arandılar hastaneden.benim için de hamileliğimden dolayı bugün eve filyasyon ekibi geldi ve testim yapıldı sonuç geceye çıkar sanırım. Tam yarın doğum olacaktı son anda bu geldi başımıza. Doktorumu arayıp durumu anlattım karantinalı hastayı almıyoruz doğumunu devlet hastanesinde yapman gerekir dedi eğer pozitif çıkarsan dedi. Okadar para ödedik doğum paketi yapıldı ayrıca devlette bilmediğim bir dr ile istemiyorum doğum. Ayrıca eşim de kayınvalidem de pozitif olduğundan benimle doğuma gelemeyecekler. Ben tek başıma ne yapacağım ya doğumumu tek nasıl yapıcam oralarda. Yaşadığım şehirde kimsemiz yoktu zaten görev nedeniyle gelmiştik. Çok moralim bozuldu kızlar bu olanlara