Pnarozcan Selcan1 maşallah canım. Fatih beye de iyi diyorlar ben bayan doktor istediğim için Sevilay hanıma gidiyorum. Allah hayırlı evlat nasip etsin sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗
Selcan1 Pnarozcan evet canım sağlıklıca doğsun insallah hiç doğum yapan yok mu acaba yazan olmadı doğumla ilgili odalarla ilgili soru soracaktım
Pnarozcan Selcan1 canım 3 sene önce falan kuzenim başka doktorda özel aksaray hastanesinde doğum yapmıştı çok memnun kalmıştı