Merhaba yine ben programa giriş yapali 3 Ay olmuştur ilk zamanlar hamile kalma ilk denemeleri olcakmi korkusu olmicakmi üzüntüsü derken bugün yine burdayim.
Kararsizim.. kendimi anlaticam siz olsanız ne yaparsiniz eminim tecrübeler vardir
33yasindayim hep saglikli besledim içki sigara yok. Cok detayci cok araştıran genellikle endişeli kaygılı biriyim. 2 yıldır evliyim ve hersey yolunda cocuk olmamasi için neden yok gibi (Allah nasip eder insallah) esim 38 yasinda.
Bu corona benim psikolojimi cok bozdu her an olduk mu olcak miyiz korkusu. Normalde kışın hasta olurum kendimce atlatırım simdi ondan da korkar olduk birde üstüne hamile olursam ilac icemicem nolucak diye korkuyorum.
Ama coronayi bekle kışı gecir o bu derken yasimiz geçiyor. Ben denemeye korkarken bu sefer ya cocuk olmaz sa napicqm diyorum. Hem istiyorum hem korkuyorum. Daha dogum korkusu yada sonra nolur demiyorum bile. Anlayacağınız karman çorman oldum. Yardim lutfen