Selamlar hanımlar artık sona geldik ama hiç bir hareket yok hastaneye gidip gidip geri geliyoruz çatı muayenesi de daha yapılmadı ne agri ne sızı ne sancı göğüslerimde de bir değişiklik yok süt olmaz mi acaba diye düşünüyorum şu maltlardan falan kullanmak ne derece doğru bu aşamada bir fikriniz var mi beni neler bekliyor tedirginim