Merhaba 20 Kasım cuma hamile olduğumu öğrendim beta hcg değerim 79 çıktı. 2 gün sonra tekrar test yaptığımda değer 109 çıktı. Doktorum 2 katı değil kimyasal gebelik vs dedi. Çok üzüldüm. Kahverengi lekelenmelerim de var. Salı günü tekrar test yapmamı söyledi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?