Dün üst bacak vajina ya yakın kısımda aşırı derecede kemik ağrısı oldu yatarken yürürken aynı sorunu 27. Haftada da yaşamıştım Dr endol kapsül vermişti günde 4 kere. Dün yine aynı ağrım olunca eşim bi tane iç dedi ve içtim içine baktım ve son 3 ay kullanılmaması gerekiyormuş😢35 haftalık hamileyim sadece bi tane içtim acaba bebeğe zararı olmuşumdur bu durumda olan var mı