Dilaratuaana Doğumuma son 9 gün var. Bugün doktor kontrolüne gittim ve çatı muayenesi yapmayacağını doğum esanasında bakıcağını söyledi. Çatı muayenesi yapmaması normal mi sizce. Umarım son anda sezaryen olmam çok korkuyorum. Normal istiyorum Çünkü.
Elfynsmr Dilaratuaana 37. Haftamdayım Doktorum hiç çatı muaynesi hakkında bir şey söylemedi sanırım benim de doğum sırasında yapacak
Betulll1 Dilaratuaana korkma canım. Öncesinde çatı muayenesi olup son dakka sezeryana alınanlarda var ..iş ki sen normal doğurabil🌸☺️
Gayeninannesiyesim Dilaratuaana Benim doktorum da çatı muayenesine karsiymis doğum anında heralde bakilcak suanlik hep normal konuştuk normal doğuma göre planladik inşallah fiziken de uygunumdur da normal olurum
ZEhrA_94 Dilaratuaana benim yapılmadı ama ben korkumdan söylememiştim 😂 Ne akla hikmetse sonra doğuma aldılar suyum azalmış doktor diyor seni muayene etmedilermi bende yok dedim 😂 doğum başlamış dediler sonrası gelen giden alttan muayene etti Bi süre sonra bünye alıştı 😂😂😂 iyiki ettirmemişim noldu yani doğum yaptım 😂😂😂😂
AlevDemirel Dilaratuaana evet yapmayacağım dedi.doğuramaz dediğim çoğu kişinin doğum esnasında doğurduğunu gördüm.doğum esnasında salgılanan bi hormon var ve Buda açılmayı sağlıyor dedi.oyüzden doğum anına bıraktı ama bende boş yere sancı çekip yok efendim senin çatım müsait değilmiş deyip sezaryene alınmaktan korkuyorum
ZEhrA_94 Dilaratuaana evet canım ama bazı doktorlar yapmama taraftarı doğumu tetiklediği için yada su sızdırabiliyormuş ondan herşeyin kendiliğinden gelişmesini doğal olarak daha çok tercih ediyorlar
Babypnd Dilaratuaana korkma 39+3 üm benimde yapılmadı. Henüz gerek görmedi. Zaten bebek kanala inmeden bakmasına gerekte yok 😊
Svly1212 Dilaratuaana kendinizi sürekli normal normal diye adapte etmeyin ben de sürekli böyle düşündüm son dakikaya kadar da normal di ama bi anda sezeryana alındım beni çok etkiledi her ihtimali düşünün ve sezeryan da bir doğum şekli kendinizi korkutmayın bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Dilaratuaana Svly1212 sezeryan sonrası sıkıntı bebeğime hemen ayaklanıp bakmak istiyorum bide malum sezeryan olanlar da anlattıklarıyla Korkutuyor gözümü
Dilaratuaana AlevDemirel bende korkuyorum sezeryan olmaktan baştan söylemeyip son anda sezeryan yapmalarından