Prensannes yoo az değil ama tabi biraz zayıftır ki oda normal zaten bebekler 7.aydan itibaren kilo almaya başlarlar ☺ Sen sadece biraz daha beslenmeye çalış öğünlerini çoğalt az ama sık sık beslen😊 bende 20 haftalığım bebeğim zayıf dedi ama sağlıklıdır ki önemli olan da o sonradan kilo alabilirler🤗 kim ne diyo diye takılma bebeğin sağlıklı olsun yeterdir😍