Deniz77 Mrb herkese benle aynı durumda olan var mı acaba bebegim 2600 kg olmuş doktorum çok kilo aldigini soyledi
aybkkra Deniz77 maşallah sizin epeyi büyümüş ama büyük bebek daha güzel değil mi 😄 benim 34 hafta 2300 gram ☺️
Mugee09 Deniz77 bende az önce geldim doktrdan son adete göre 32 yım ama ultrsanda 31+4 çıktık , 1736 gr , bel çevremiz geriymis 😔
Deletedmom95 Deniz77 35. Haftadayim 2.5 kilo ama benim bebeğim minyonmuş bende zayıf birisiyim genetik dedi ama sizin ki cidden o haftaya göre çok
Deniz77 Gamilili benim doğuma kadar 4 olur dedi normal doğum zor dedi 29. Haftada gittiğimde 1389 di minyon demişti bende kilo yapan setler yedim genelde bu seferde baya almış minigim
Mugee09 Deniz77 ne yediniz acaba bende çok dikkat ediyorum ama yeterince kilo almıyor , bel çevresi geri çıkıyor hep bu da beni korkutuyor . Doktor iyi dedi ama içim rahat değil hiç, dikkat etmeme rağmen niye kilo aldramyorum anlamdm
Beyzaasiriinn Deniz77 kuzum banada 29. Haftada 1300 gram dedi yaşıtlarından biraz mimyon dedi erken doğum riskim var o günden beri sürekli kaşar muz süt falan tüketiyorum sen başka neler tükettin maşAllah işe yaramış 😊
Deniz77 Mugee09 kaşar peyniri keçi boynuzu pekmezi özü mandalina muz cam sisede pastörize süt günde 1 litre içtim tahin pekmez yedim kahvaltıda üç öğün besledim akşamları sebze ağırlıklı yedim akşamları mutlaka kuruyemiş yedim ceviz badem.findik kayısı incir böle şeyler normal beslenmenin yaninda
Busehrzoglu Bende 32+4 Üm 32+0 da gitmiştim doktora 2.300 dü kilomuz 2 hafta önden gittiğini söyledi doktorumuz 4 kilo doğar bu gidişte dedi
Remziye02 Mugee09 benimde bat gore 31+5 idi ultrosunda 31-2 cıktı kılosu 1723 gram 42 cm normal dedi bilemedim şimdi bana gore zayıf doktor normal dedi
Ceylanaydemir Deniz77 30+0 da gitmiştim 2016 kiloydu 32 olduk tahmin ettiğim kadaraylı 2 buçuk olmuştur doktor banada söyledi kilolu diye şekerin mi yükseldi falan dedi ama başından beri böyle hep gazla kilosu
Semanurry Deniz77 canım ben 34+5 iken gittiğimde 2500 dü gayet normal dedi doktor biraz fazla almış olabilir kiloyu seninki 😍 tosuncuk 😘
Toprakdag Deniz77 tü tü maşallah 🤗 siz kaç kilo aldınız kimileri anne ile bebek arasında kilo olarak doğru orantı olduğunu söylüyor merak ettim…
Halimer Deniz77 bende 33 +1 iken 2400 demişti düşün bana o gün bir hafta kadar onde drmişti senınkıde 2 hafta falandır
Eenn41 Beyzaasiriinn benimde haftada 1120ydi erken doğum riskim var bende arttırmak istiyorum kilosunu kuzum
Mugee09 Remziye02 hemen hemen aynıyız bana da normal iyi dedi ama bel çevremiz biraz geride o da önemli değil dedi . İnsan endişe ediyor tabi ama Allah iyilerdir , dikkat ediyorum yemeeme ama yine de son âdeti yakalayamyoruz
Remziye02 Mugee09 bende cok dıkkat edıyorum hep 3 gun gerı cıkıyor ama doktor onemsemıyor onemlı olan haftasıyla uyumlu olması sanırım bana bel cevresıyle alakalı bısey demedi bazen doktorumdan suphe edıyom acaca ıyı bakmıuormu diye ne bılım ultrasonda cok tutmuyor bakalım haftaya kontrolum var ınsallah kılo almıstır