Merhaba arkadaslar sabah 6 da biraz ıslaklık hissettim iç çanasıeımda baktıgıımda sade suydu degıstırdım sonra tekrar aktı birdaha degıstırdm bırdaha aynı sekıl oldu doktorum 2 hafta öncede bebegn suyunun azaldıgını söylemişti sizce suyum mudur telaş etmeme gerek varmı