Ben pek inanmıyorum ilk gebeliğimde ekşi ve tuzlu yedim hep , ikincide şuan 22 haftalık ve aynı anlıcağın tatlıyı sevdiğim halde tiksindim yemek istiyorum ama yiyemiyorum, herkes kız kesin dedi ikiside erkek 🙈 bence hormonlar tamamen değişiyor ondandır bu tatlı tuzlu isteği, sağlıklı olsunlarda hiç önemi yok 🤲🥰