Merhaba benim 3 ün üzerindeydi doktorum endokrin e gönderdi bana Levotiron isimli bir ilaç verdi sabah yemekten yarım saat önce hergün bir tane aldım 1,5 ay kullandım tekrar gittim 2.19 olmuş güzel dedi ama bırakmıyoruz ilacı aynı dozda devam ediyoruz dedi isterseniz başka bir doktora görünün