Elifff25 Papatya0707 sıkıntım yoktu iki kez kimyasal gebelik geçirdim herşeye baktırdım birşey çıkmadı en son kilolusun diye bahane buldular ama şükür rabbime oldu 😇 rabbim isteyenlere nasip etsin inşAllah