Pelin093 ilk haftalar çok endişelendiriyor doktorlar. Yok kese görünmedi, yok kese göründü içi dolu mu, yok boş mu, yok kalp atışını aldık alamadık… İnsanı strese sokuyorlar. Ben de yaşadım benzerini. Daha çok küçük. Sakin ol, dua et, sabret. Neden duyulmasın, duyulur elbet 😊