[silindi] Kızlar merhaba, değer düşüklüğü için femara kullanıyorum ilk ay değerim yükseldi ama hamile değildim 2. Aya başladım. Bu hapı kullanıp 3 aydan bebiş haberini alanlar oldumu🙂
Gizemnaz_ [silindi] cnmm insllh en kisa zamanda hamile kalirsin bende 3.ayim adetime 1 hafta var umarim bu ay olur gebelik