Biz iki hafta hiç çıkmadık, bir ihtiyacımız olduğunda ya getirden söyledik ya da anne babamızdan rica ettik balkondan verdi onlar da getirdiklerini. İki hafta dolunca kontrolüme gittim çünkü 37. haftamdaydım zaten, şu an 38deyim. Doktorum herhangi bir şey söylemedi çıkma vs diye, yeniden test de yapılmadı. Biz yine de ne olur ne olmaz markete çıkmak dışında kimseyle görüşmedik üçüncü haftamızda da. Şimdi iyiyiz bir sıkıntımız kalmadı şükür hayatımıza devam ediyoruz.