Bende sizler gibi çok kararsızım araştırma içerisindeyim Doğum şubatta yani şu pandemi sürecimde hastaneden geldikten sonra yıkanması gerektiğini düşünüyorum o hastane kokusunun gitmesi için bizler bile rahatsız oluyoruz.hastanede doğduktan sonra bebeği dezenfekte edici birşey sürüyorlar mı ?