Benim daha bugün kan tahlillerinde 72 çıktı. Kritik düşük yazıyor yanında. Epey endişelendim. Hematoloji bölümü doktoru yayma üzerinden baktı mikroskopla orda 100 göründü. Yine düşük ama tahlillerde kan yapışkan bir halde olduğu için sayımda hata olabiliyor, daha düşük çıkabiliyor, önemli olan burada görünendir dedi.