Betulmtn yaa 😢 tekrar nasip olur inşallah🤲🏻 Bende geçen ay çatlatma iğnesi vurulmuştum bu ay adet belirtileri başladı ama adetim gecikti baktım hala belirtiler devam ediyo heralde adetim gecikti dedim 1 hafta geçti hala olmayınca test yaptırdım 1942 ydi değerim doktor keseyide gördü 3 mm dedi, ertesi hafta tekrar gittim kese 5 mm olmuş bu haftada belki kalp atışını duyarız diye ümitliyim ama insan korkuyor bi şey olacak diye😳