Sibelglgakn valla kiralamak istemem zaten hijyen acisindan, mamajoo yu da indirimden 240’a aldim 11.11’de, bence fiyat performans urunu cikarsa yeterli olur. Sonrasinda ya satisa koyarim ya durur kenarda dedim. Egerki iki ay sonunda ise donsem 800-1000 arasi medelanin satis fiyati, belki kiyardim ama ucretsiz izinde olacagim insallah, donsem bile sisteme alisirsak esim, annem falan ben yokken idare edecek seviyede olsa yeter dedim. Bir de ben mastit falan olmamak icin komple bosaltayim gun bitiminde diye dusundum alirken. Her turlu az da olsa dolapta surekli sut olacak gibi,insallah gelirse