Kızlar merhaba,20 haftalık gebeyim. Bugün detaylı ultrasonda çok şükür her şeyinin normal olduğunu öğrendim. Ama bir kez kordon dolanmış doktor uzman perinatolog iç rahatlatıcı konuştu normal dedi ama canım sıkıldı. Bu haftalarda aynı şeyi yaşayanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız😔