GhE aynen bana da öyle dedi valla aç içmek gerekiyor ama ben ilacı içtikten sonra bir parça ekmek atıyorum agzıma çünkü başka türlü o ilacı geri çıkarıyorum o ekmek birazcık bastırıyor beni istersen sende Bi dene belki sana da Bi faydası olur çok şükür 3 4 gündür kusmadım hiç