elifkrc Ağrıdan çok acı ya özellikle aksamları ve gece boyu oluyo sol bacağımın üstüne basamıyorum tek başıma yürüyemiyorum benim gibi olan var mı nasıl geçer bu durum
UrazyadaMasal O ağrı mineral eksikliğinden oluyor. Bacak kasıyor hatta sırt üstü yattginda batıyor. Her gün 1 adet maden suyu iç cnm. Doktoruna şöyle şase toz veriyor mineral o hafifletiyor ağrıyı bende çektik çünkü.
UrazyadaMasal elifkrc bebeğin bir tarafa baskı yapması sonucu oluyor malesef doğuma kadar birazcık zorluyor 🤗