SILA--123 ben de yaptıracağım birdahaki ay içinde doktorum randevumuzu alalım şeker yüklememiz var dedi. Etrafımda birden yaptıracak mısın diye soranlar belirdi. Elbette yaptıracağım, siz de yaptıracaksınız. Şeker ne kadar tehlikeli böyle bir riske girilir mi? Herkes doktor olmuş boşverin milleti, en iyisini doktorunuz bilir. Benim ailemde şeker yok, benim bir hastalığım yok, kilom yok, hamilelik şikayetim yok. Test yapılması için bunların olmasına da gerek yok. Çocuğuna aşı yaptırmayan insanlar türedi bir de, ona benziyor bu şeker yükleme derdi. Devlet yapılsın diyor, doktor yapılsın diyor, riske girmeyin.