d-b_2019 benimde çikolata kistim vardı doktor tüp bebek tek çaren dedi (her gittiğim doktor) 2 yıl denedim olmadı en sonunda tüp bebeğe başlamakta karar verdik. İlaçlarımı dahi aldım ki ilaçlar çok pahalı tam ilaçları kullanmaya başlayacakken burada bir postta görmüştüm süt maydanoz buharı ve beline yakı yapıştırmayı denedim aynı anda yaptım bunları bi sonraki ay hamile kaldım canım sende dene süt maydanoz buharını araştır çok post var bununla ilgili . Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah