Busra34ybg kubrayylmz lierac kullanıyorum 20. Haftama girdim çok şükür çatlak falan yok suanlık çok önerildiği için almıştım sanırım işe yarıyor
Busra34ybg Aycan_akay54 yok kullanmaya devam ama 14. Haftada çatlak oluşmaya başlayanlar var şaşırdım bende zaten