svksym dolaplı beşik dediğin sanırım büyüyen beşik, ben kullanışsız buluyorum babam istikbalde çalışıyor o tarz beşikler kuruyor babamda aynı şeyi söyledi çok ağır ve kullanışsız dedi. Bebişim mayıs gibi gelecek yatak odam aşırı sıcak olduğu için salonda yatıcaz salonum küçük ve daha sonrada yatak odasına almak için kademeli beşik düşündüm. Yatak odan büyük ise park beşik de tercih edebilirsin tercih eden ve öneren çok. Biraz uzun yazdım kusura bakma 🙈